Sportfair 2026

Zondag aanstaande, d.d. 14 juni staat scHoofddorp weer op de sportfair.
Wij zijn kraam 13 en zijn aanwezig van 11:00 tot 16:00.
Kom langs en ondersteun de crew, zijnde Arnold, MartinN, MartinZ en Ben.

 

Het was weer een geslaagde dag. 
Waar we 2 jaar geleden wegblakerden en vorig jaar bijna bevroren, zat het er vandaag een beetje er tussen in.
Er was behoorlijk wat aanloop en (hoopvol) van volwassenen. En natuurlijk veel kids. "Ik kan heel goed schaken en win al van mijn opa", zet 1: a2-a4...

Jammergenoeg was de Queen in de USA haar nieuwste kleinkind aan het bewonderen, dus bestond de vaste crew uit Martin, Martin en mijzelf.
Tussen de middag werden we versterkt door Arnold en Youran, die daarna afgelost werden door de familie Cubuk.

En ik kwam ook nog thuis voordat de onzin van totale afsluiting van wegen tussen Rijsencity en Hoofddorp toe zou slaan. 

De stand is klaar

 Alle foto's